jueves, 19 de noviembre de 2015

Twitter

Bon dia a tothom.


En aquesta entrada al blog us explicaré la meva experiència Twitteant durant una setmana amb el hashtag #adxarxesgrup2a.

Mai havia utilitzat Twitter, però la veritat que em va resultar molt fàcil entendre com funcionava, crec que és bastant intuitiu. Fer dos twits al dia no em va ser difícil ja que constantment estic buscant o llegint noticies o articles d’educació. Per aquest motiu no trigava gens en trobar un tema, una imatge o una noticia que pugues ser interesant per publicar a la red social.



Com educadora i com estudiant, la meva opinió és que n’hi han xarxes socials que són més útils per poder tant trobar recursos i informació sobre un tema com per ser jo que les transmet. Per exemple al cicle superior d’educació infantil ens van fer fe un blog, el qual actualment segueixo utilitzant per recuperar recursos. O podem trobar pagines a Facebook molt bones amb explicacions directes de mestres i recursos que han estat utilitzats a l’aula.

Noemi López @noemiloto94
Licencia de Creative Commons
Twitter by Noemi Lopez is licensed under a Creative Commons Reconocimiento-NoComercial 4.0 Internacional License.

No hay comentarios:

Publicar un comentario