lunes, 18 de enero de 2016

BENVINGUTS

Bon dia a tots i totes vui donar-vos la benvinguda al meu nou blog sobre educació. Primer de tot, em presentaré. Sóc Noemí López i estudio educació infantil a la universitat de Barcelona. Com totes les activitat que es porten a l'aula, aquest blog, té una serie d'objectius que m'he proposat aconseguir. Per a que quedin plasmat i no perdre mai la meta a seguir he decidit dexar plasmat el llistat d'onjectius en aquesta primera entrada. - Millorar l'escriptura en català - Compartir idees i coneixements - Aconseguir que escriure al blog es torni una rutina d'aprenentatge personal La meva idea es escriure de forma habitual un parell de dies per setmana per poder practicar la escriptura i la redacció. En aquest blog compartire tant idees personal com altres que he pogut extreure d'autors o de les classes de la universitat. A més, també penjaré recursos interessant per poder utilitzar a l'aula i idees per portar a terme amb els infants d'infantil. Així doncs, us dono un altre cop la benvinguda al meu nou blog! Noemí

No hay comentarios:

Publicar un comentario